6 manieren om met content mensen te beïnvloeden

Op het toonaangevende blog Frankwatch.com verscheen het uitstekende artikel 6 manieren om mensen te beïnvloeden welke zes fundamentele principes behandeld om mensen te beïnvloeden met content. De benoemde principes zijn wederkerigheid, sympathie, autoriteit, consistentie, consensus en schaarste welke een goede leidraad zijn voor het publiceren van artikelen en interactie op social media. 

Google wordt expliciet benoemt onder het principe van wederkerigheid met zijn Google+ Auteurschap. De wederkerigheid hierbij is dat als men Google+ Auteurschap gebruikt dat men daarvoor betere vindbaarheid en hogere Ranking voor terugkrijgt en dit principe wordt hier op dit blog onderschreven.

Opmerkingen

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

De volgende HTML-tags en -attributen zijn toegestaan: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Loading Facebook Comments ...