In de T-Mobile klantenservice community kunnen klanten hun vragen stellen aan medewerkers en andere klanten. T-Mobile is weliswaar een voorloper op op dit gebied maar dit nieuws past wel in een trend van toenemende interesse van bedrijven voor Google+. Over de gehele linie zie ik de afgelopen maanden steeds meer bedrijven actief, of actiever, worden op Google+. Je kunt merken dat er meer aandacht wordt besteed aan de uitstraling van de Google+ bedrijfspagina en er is ineens veel interesse vanuit het MKB voor de Google+ lokale pagina. Hierbij valt het mij op dat de grotere bedrijven meestal zoeken naar vernieuwende efficiënte manieren om met klanten en communicatiedoelgroepen in contact te komen, of om deze te betrekken bij de producten en diensten en voor webcare. Het midden en kleinbedrijf ziet vooralsnog vooral de voordelen voor lokale vindbaarheid in.
Home >> Google+ marketing nieuws >> Google+: het kanaal voor klantenservice en webcare?
About Daniel Mulder
Google+, SEO en social media marketing en content marketeer / leverancier. Auteur van het Nederlandstalig blog Google+ Marketing. Eigenaar RankWise SEO.
Opmerkingen